پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 215442
انگشتان دست روابط عاطفي‌تان را برملا مي‌کنند!
تاریخ انتشار : 1395/04/19 08:44:53
نمایش : 1029
محققان به شواهدي دست يافتند که طي آن مي‌توان از رو اختلاف طول انگشت اشاره و انگشت دوم پي به رفتارهاي عاشقانه آقايان و ويژگي‌هاي عاطفي‌شان برد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، اندازه انگشتان دست متاثر از فرآيند رشد جنين در دوره بارداري است. قرارگيري بيش از حد در معرض هورمون‌ها (تستوسترون براي آقايان و استروژن براي خانم‌ها) يکي از مهمترين عوامل تعيين کننده طول انگشتان است.

تحقيقي در سال 2011 نشان داد افرادي که پيش از تولد در معرض مقدار بيشتري از هورمون تستوسترون قرار گيرند، از انگشت اشاره کوتاه‌تري به نسبت انگشت دومشان (اصطلاحاً انگشت مخصوص انگشتر) برخوردار خواهند بود.

محققان دانشگاه «مونترئال» گزارش جالبي را در مورد طول انگشتان دست منتشر کرده‌اند. آنان مي‌گويند شخصيت پنهان آقايان در رابطه با انتخاب همسر، تعهد به او و رفتارهاي عاشقانه‌شان متاثر از اندازه دو انگشت دست است.

افرادي که دست‌هاي بزرگي دارند معمولاً انگشت اشاره‌شان نسبت به انگشت دوم کوتاه‌تر است. اين افراد در صورتي که به خانمي علاقه‌مند شوند تمام تلاش خود را به عمل مي‌آورند تا نظر وي را جلب کنند. آن‌ها مدام معشوقه خود را با گل، شکلات و هداياي مختلف غافلگير کرده و فرد مورد نظر خود را به رستوران مي‌برند.

اين آقايان رمانتيک تمايل بيشتري براي رسيدن به ظاهرشان دارند و اغلب براي ديدار لباس‌هاي شيک بر تن مي‌کنند. از اين گذشته، آن‌ها براي اين‌که جذاب‌تر به نظر برسند به باشگاه بدنسازي مي‌روند و هنگام ملاقات تلاش مي‌کنند وسايل گران قيمت خود را در معرض ديد معشوقه‌شان قرار دهند.

جالب است بدانيد در اين تحقيق خانم‌ها نيز مورد موشکافي قرار گرفتند. نتايج نشان داد، عکس اين موضوع براي زنان صادق است؛ به طوري که خانم‌هاي داراي انگشت اشاره بلندتر به نسبت انگشت دوم، ويژگي‌هاي اخلاقي مشابه آقايان داراي انگشتان زمخت را از خود نشان مي‌دهند.

محققان مي‌گويند خانم‌هايي که از انگشتان ظريف‌تري برخوردارند، تلاش بيشتري براي جلب توجه فرد مورد نظر خود کرده و بيش از سايرين به خريد هداياي رمانتيک مبادرت مي‌کنند. در واقع، استفاده از لوازم آرايشي، عطرهاي خاص و زيورآلات در ميان اين خانم‌ها شايع‌تر است.

دانشمندان بر اين باورند، هورمون استروژن که از والدين به خانم‌ها سرايت مي‌کند، عاملي مهم در بروز اين ويژگي‌ها و رفتارهاي عاشقانه محسوب مي‌شود.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html